Irene Svane

Billede af Irene Svane

Mit navn er Irene Svane, jeg har været dagplejer siden februar 2002. De første 5 år på Fyn, hvor jeg kommer fra og siden nov. 2007 her i Houlkær.

Jeg har selv 4 børn, den ældste er flyttet hjemmefra, de 3 andre er teenager og er hver anden uge ved deres far.

Vi bor i et dejligt hus på Hedeskrænten i Houlkær, hvor vi har en dejlig have til med en fin legeplads.

Min fritid bruges på familie og min have, som jeg elsker at dyrke og nusse i.

Jeg har 2 katte.

Billede af legeområde

Jeg elsker børn og arbejdet med dem. Jeg lægger vægt på, at give dem en tryg hverdag og nærhed. Give dem mulighed for, at udvikle deres sproglige, sociale og motoriske færdigheder.

Vi er meget ude, da jeg elsker udeliv og mener, at det giver børnene masser af muligheder og udfordringer, som de vokser af. De skal have en dagligdag med ro og tryghed men også sjov, leg og udfordringer.

Hver 14 dag er vi i heldags legestue. Børnene bliver afleveret i legestuen og hentes der igen af forældrene.

Vi besøger også de andre dagplejere i Houlkær området, så børnene lærer dem at kende når de skal i gæstedagpleje.

Børnene skal have en barnevogn med, til at sove i. Den må gerne stå her i hverdagene, men skal med hjem i weekenden.

Børnene har en kurv her hvor de har ekstra tøj i.

I skal selv medbringe bleer.

Mandag: Kl. 6.30-16.15

Tirsdag:  kl. 6.30-16.15