Susanne Hellerup

Billede af Susanne Hellerup

Mit navn er Susanne og jeg bor sammen med min mand Ole.

Derudover har vi to udeboende voksne børn, Kamilla der bor i Århus og studerer på universitetet. Og Kasper der bor i Viborg med sin kæreste og barn, han arbejder som it-supporter, og så har vi et barnebarn Mille.

Jeg har været dagplejer siden 1998, med et lille afhop på 2 ½ år i en vuggestue fra 2015 til september 2018, hvor jeg startede op som dagplejer igen.

Jeg opdaterer mig gennem forskellige kurser.

Meget af min fritid går med familie og venner.

Billede af legeværelse

Vi bor i et dejligt stort hus, med en dejlig stor lukket garage, som jeg ofte benytter, til at børnene kan stå i læ, når de skal sove, men også til at lege i hvis vejret udenfor ikke tillader det😊

Derudover har vi en stor indhegnet have, som vi elsker at lege i.

Vi har en hund som hedder Pelle. Hunden er ikke sammen med eller i kontakt med dagplejebørnene.

Min fornemmeste opgave er, at give børnene en tryg og omsorgsfuld dag, hvor hvert enkelt barn bliver set på det stadie det er. Så hver dag kigger jeg på hvordan børnene fungerer, og planlægger aktiviteter ud fra det, så barnet altid er i centrum.

Jeg elsker at være ude med børnene, og udfordrer dem både motorisk, sprogligt og socialt.

Jeg arbejder meget med Marte Meo og positiv anerkendelse.

Helle Petersen Øgelund Mobil: 41 71 92 58

Vores dagplejepædagog er behjælpelig for mig og også for jer forældre, i alt hvad der vedrører jeres barn.

Forældresamarbejde er utroligt vigtigt for mig, og jeg sætter stor pris på ærlighed, så er der det mindste i undrer jer over, er i altid velkommen til at drøfte det med mig.

Børnene får lov at sove det de har brug for. Så er der en dag jeres barn har sovet dårligt, eller er stået tidlig op må de gerne få et formiddagshvil.

Jeg har en kasse til hvert barn, hvor der kan lægges skiftetøj i, og en kasse til bleer og klude.

Vi går i heldagslegestue hver 14 dag, hvor jeres barn skal afleveres og hentes der.

Mandag: Kl. 6.45 - 16.30

Tirsdag:   Kl. 6.45 - 16.30