Susanne Jensen

Billede af Susanne Jensen

Mit navn er Susanne Jensen. Jeg er gift med Kurt og har tre voksne børn.

Jeg har været dagplejer siden 1992, og er rigtig glad for mit arbejde med børn og forældre. Det er skønt at se den store udvikling, der sker med børnene i den periode fra 0-3 år, hvor jeg har dem.

Billede af legehus og have

Vi har et stort og rummeligt hus med en dejlig legeplads til børnene.

Desuden bor vi i et skønt område tæt på skov og natur og et godt stisystem.

I min dagpleje lægger vi vægt på en god og tryg hverdag, hvor hvert enkelt barn bliver tilgodeset.

Vi elsker musik og sang, som styrker deres sprog og motorik.

Vi bestræber os på at komme ud hver dag, på en gåtur , leg i haven eller legeplads. Vi kigger på små dyr, fugle, blomster eller løber op og ned ad bakker. Vi går i legestue hver 14. dag, hvor vi er der hele dagen sammen med 3-4 andre dagplejere. Dette styrker det sociale fællesskab.

Vi har faste traditioner som fastelavn, påske, jul og dagplejedag. Der samles vi til fælles arrangementer.

Børnene får tilbudt formiddagsmad, frokost og eftermiddagsmad. Der er alsidig kost efter kommunens kostpolitik. Vi bager også tit vores eget brød.

DagplejepædagogHelle Petersen Øgelund Mobil: 41 71 92 58

Forudsætningerne for et godt forældresamarbejde er gensidig åbenhed og respekt for hinanden.

Jeg vil gerne at evt. problemer bliver løst inden de bliver for store.

Det er også vigtigt at ringe til mig, hvis jeres barn er syg eller holder en fridag. Ligeledes skal i overholde mine åbningstider.

Der er mulighed for at sove udenfor i barnevogn eller indenfor i weekendseng eller på madras. Børnene skal selv medbringe sengetøj og barnevogn med godkendt sele.

Jeg har mulighed for at opbevare barnevognen i lukket garage hele ugen.

Børnene sover til middag mellem kl. 12-15 efter behov. Hvis der er behov for en formiddagssøvn kan det også tilbydes.

Børnene skal selv medbringe bleer og skumvaskeklude.

Der skal pakkes en taske med: 1 sæt ekstra tøj + udendørs tøj (regntøj, gummistøvler, thermotøj, flyverdragt, huer, vanter mm.) afhængig af årstiden og vejret. Der skal også medbringes solcreme og solhat om sommeren.

Hvis jeg skulle blive syg, vil i blive ringet op og blive tilbudt plads hos en anden dagplejer.

Tasker vil blive stillet frem efter aftale med jer.

Mandag: Kl. 7.00 -16.45

Tirsdag:  Kl. 7.00 - 16.45