Tina Juhl

Billede af Tina Juhl

Mit navn er Tina Juhl. Jeg har været dagplejer siden 2006 og inden har jeg arbejdet i vuggestue/ børnehave i 20 år. Jeg nyder mit arbejdet med de små børn, da 0 - 3 år er en betydningsfuld periode i barnets liv, da det er her grundstenene lægges til resten af livet.

Billede af legeværelse

Jeg bor på Hedeskrænten 59, på en dejlig villavej tæt på natur og legepladser.

Værelset hvor børnene leger har udgang til legeområde med sandkasse og planter, hvor man kan gemme sig i og et område der er overdækket.

Børnene afleveres mellem kl. 6.30 og ca. 8.30.

Vi spiser et formiddagsmåltid ved 9 tiden, som kan være frugt og grønt og hjemmebagt brød. Her kan vi hygge og snakke om hvad der skal ske i løbet af dagen. Vi kommer ud hver dag, i haven, eller vi går tur i nærområdet. Vi mødes med andre dagplejere og børn både i hverdagen og i legestuen som er en heldagslegestue, hvilket vil sige at børnene afleveres og hentes i legestuen.

Helle Petersen Øgelund

Jeg forventer, et åbent samarbejde. Fortæl gerne hvordan barnet haft det derhjemme om morgen, sovet om natten, spist til morgenmad, alt det i mener, er vigtigt for en god start på dagen hos mig. Jeg fortæller hvordan barnets dag er gået, både med mad, søvn og andet.

Hos mig sover børnene altid ude i deres egen barnevogn, i læ for vind og vejr. Er barnet vokset fra barnevognen, sover barnet inde, i weekendseng eller på en madras.

Barnets taske skal indeholde flg:

• Skiftetøj der passer til årstiden
  • Bleer
  • Ekstra sut
  • Nusseklud, bamse eller andet barnet sover med

Mandag: Kl. 6.30-16-15

Tirsdag:  Kl. 6.30-16.15